La central ja disposa d’un nou sistema de torns i es preveu que els paquets es puguin recollir i enviar a benzineres i comunitats
FONT.- MÉS TARRAGONA 23/10/2016
Les dependències centrals de Correos a Tarragona es convertiran en un model d’oficina, que l’empresa denomina Oficina Retail. Aquesta transformació modernitzarà les instal·lacions, que tindran una nova imatge i configuració, que combinarà la comercialització dels productes tradicionals amb la venda d’articles tecnològics i de papereria. Prèviament a què comencin les reformes, l’oficina principal de Tarragona ha incorporat un nou dispensador de torns molt més àgil i senzill que el que existia fins ara, la qual cosa –segons l’empresa estatal– agilitzarà l’atenció al públic.
Noves bústies a les benzineres
La transformació de les dependències de Correos coincideix amb la incorporació d’importants canvis en la relació amb el ciutadà, que estaran vinculats amb el món de la tecnologia, però també en la manera tradicional que l’usuari ha interactuat amb els enviaments. Tres noves mesures entren en vigor i estan relacionades amb la paqueteria. D’una banda, a la província s’han instal·lat 23 punts de recepció de paquets, ubicats a dins d’estacions de servei gràcies a un acord amb REPSOL i CEPSA. Concretament, 18 d’elles s’ubicaran a la primera de les companyies i 5 a la segona. La interactuació es farà mitjançant una aplicació de mòbil, Correospaq, que emetrà un codi de barres que serà llegit per la bústia.
Una vegada comprovada la lectura es podrà obrir la porta corresponent del Citypaq –nom amb el qual Correos ha batejat el nou dispositiu– i serà possible accedir al paquet. A la instal·lació dels Citypaq se sumaran, en un curt termini, la instal·lació de bústies similars a les comunitats de veïns que ho sol·licitin i prèvia autorització de la companyia, que estudiarà la viabilitat. Es podran instal·lar a l’entrada de les comunitats de veïns, que no hauran de desplaçar-se a les oficines per enviar o esperar el repartiment per part de l’empleat.
Aquests nous dispensadors de paquets tindran una mesura total de 1405 x 600 x 475 centímetres, dividids en sis calaixos de diferents mides. Una pantalla tàctil permetrà la interactuació amb el client. La seva gestió i manteniment anirà a càrrec d’una empresa externa.
Estaran connectats en tot moment a la xarxa gràcies a una connexió 3 g/4g que oferirà Movistar. El servei requereix un registre previ que es pot fer tant mitjançant l’aplicació, com per la web www.correospaq.es. Totes aquestes novetats tecnològiques aplicades a l’enviament de paquets té un rerefons que el vincula directament amb l’increment de la compra per internet.
Noves bústies a les benzineres
La transformació de les dependències de Correos coincideix amb la incorporació d’importants canvis en la relació amb el ciutadà, que estaran vinculats amb el món de la tecnologia, però també en la manera tradicional que l’usuari ha interactuat amb els enviaments. Tres noves mesures entren en vigor i estan relacionades amb la paqueteria. D’una banda, a la província s’han instal·lat 23 punts de recepció de paquets, ubicats a dins d’estacions de servei gràcies a un acord amb REPSOL i CEPSA. Concretament, 18 d’elles s’ubicaran a la primera de les companyies i 5 a la segona. La interactuació es farà mitjançant una aplicació de mòbil, Correospaq, que emetrà un codi de barres que serà llegit per la bústia.
Una vegada comprovada la lectura es podrà obrir la porta corresponent del Citypaq –nom amb el qual Correos ha batejat el nou dispositiu– i serà possible accedir al paquet. A la instal·lació dels Citypaq se sumaran, en un curt termini, la instal·lació de bústies similars a les comunitats de veïns que ho sol·licitin i prèvia autorització de la companyia, que estudiarà la viabilitat. Es podran instal·lar a l’entrada de les comunitats de veïns, que no hauran de desplaçar-se a les oficines per enviar o esperar el repartiment per part de l’empleat.
Aquests nous dispensadors de paquets tindran una mesura total de 1405 x 600 x 475 centímetres, dividids en sis calaixos de diferents mides. Una pantalla tàctil permetrà la interactuació amb el client. La seva gestió i manteniment anirà a càrrec d’una empresa externa.
Estaran connectats en tot moment a la xarxa gràcies a una connexió 3 g/4g que oferirà Movistar. El servei requereix un registre previ que es pot fer tant mitjançant l’aplicació, com per la web www.correospaq.es. Totes aquestes novetats tecnològiques aplicades a l’enviament de paquets té un rerefons que el vincula directament amb l’increment de la compra per internet.
DE EVENTUAL A FIJO CON CSIF: EN CSIF, LA MEJOR INFORMACIÓN Y FORMACIÓN
CSIF TARRAGONA
Plaça Corsini s/n, 3ª Planta 43001- Tarragona
Apartado de Correos 1335 43070-Tarragona
Telf.: 977-233225 Móvil: 655 514 060 Fax: 877 441 434
TWITTER: @CSIFTarragona1
DEFENDIENDO LA DIGNIDAD DEL EMPLEADO PÚBLICO
No hay comentarios:
Publicar un comentario